TÜM HABERLER

Türkiye gıda perakendesi sektörünün öncü şirketi Makro Market’in, Uyum Gıda ile birleşme süreci tamamlandı. Makro ve Uyum, Türkiye’nin en büyük yerli sermayeli market zinciri olarak müşterilerine en iyi hizmeti ve kaliteli ürünleri, tek çatı altından ulaştırmaya devam edecek.

 

 

2012 yılında, Makro Market’in Uyum Gıda hisselerinin %47.3’ünü almasıyla başlayan süreç, Makro Market’in Uyum’un tüm hisselerini satın almasının ardından, iki şirketin birleşmesiyle tamamlandı. 2013 yılı boyunca Uyum bünyesinde operasyonel çalışmalar yapan ve verimlilik konusunda pek çok adım atan Makro, sonraki dönemde de Uyum’un büyümesi ve hizmet kalitesinin artması için pek çok yeni projeye imza attı. Makro ve Uyum’un birlikteliğinden doğan gücü artı değere dönüştürmek için gerçekleştirilen çalışmaların sonucu olarak Makro ve Uyum, tek çatı altında birleşti.

 

Makro’da 2016

Gıda perakendesi sektöründe Türkiye’nin en büyük oyuncularından biri olan Makro, 2016 yılında gerçekleştirdiği hamlelerle oldukça dikkat çekti. Marketsepeti.com.tr ile online alışveriş kanalını açan, Makro Pratik ile yeni bir konsept geliştiren ve GittiGidiyor işbirliği ile de Türkiye’nin her köşesindeki müşterilerine ulaşan Makro, bir taraftan da organik büyümesini ve alt yapı yatırımlarını sürdürüyor. 2016 yılı boyunca, üretim tesislerini büyüten ve geliştiren Makro, özel markalı ürün gamına da pek çok yeni ürün ekleyerek Makro müşterilerinin en kaliteli ürünlere en uygun fiyatlarla ulaşmasını sağlamaya devam ediyor.

Teknolojik alt yapı yatırımlarına 2016 yılı boyunca devam eden Makro, Bulut Bilişim Sistemleri, Canias ERP İK Modülü ve departmana özel raporlama sistemlerini kullanıma sundu. Depolarında kullanılmaya başlanan Advanced adlı depo yazılımı sayesinde tüm depolarını verimli ve sistematik hale getiren Makro, bu konudaki çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor.

Mağaza sistemlerinin alt yapısını güçlendirmek amacıyla 2016 yılında da network ve sistemsel ekipmanlarını yenileyen ve güçlendiren Makro, verimliliği arttıran ve Makro müşterilerine daha hızlı ve doğru hizmet vermeyi amaçlayan projeler üretiyor.

Makro’nun 2016 yılı hedefleri arasında bulunan ve bir süre önce başlatılan Uyum Gıda ile birleşme süreci de yıl bitmeden tamamlandı. 2016 yılı için koyduğu tüm hedefleri gerçekleştiren Makro, artık yoluna Uyum ile aynı çatı altında, çok daha büyük bir aile olarak devam ediyor.

 

Türkiye gıda perakendesi sektörünün en büyük yerli sermayeli market zinciri olan Makro, 15 ilde 255 mağazası ve 215.000 m2 müşteri kullanım alanı ile hizmet veriyor. Toplam 5925 çalışanı bulunan Makro ve Uyum, “Bu Ülkenin Marketi” mottosuyla iyi, kaliteli ve güvenilir ürünlerini müşterileriyle buluşturmaya devam edecek.